tirsdag 23. november 2010

Ankomst til en ny verden

Velkommen til meg og til dere.
Dette er begynnelsen på et nytt liv for meg, som dere forhåpentlig vil joine meg i.
Jeg har bestemt meg for at det skal skje noe nytt og etter og ha blitt stor fan av bokbloggs.
Har jeg bestemt meg for og joine inn og lage min egen.

Dette blir da mere som mitt eget private bibliotek. Her vil dere kunne lese om bøkene jeg eier, eller er nysgjerrig på. Jeg vil komme med facts om bøkene, anmeldelser osv.
Hoved området er nok mest Fantasy, da det er det jeg leser og interesserer meg mest for.
Men det vil også komme litt innenfor Alternative bøker med magi. Litt dyrebøker med info om dyr eller hvordan trene dyr. Og diverse andre skjønnlitteratur bøker som jeg har eller finner spennende. Så håper jeg bare noen der ute har litt samme lesesmak og har lyst til og lese med. :) Jeg gleder meg hvertfall veldig til og komme i gang.

Bøker er for meg noe av det viktigste i mitt liv. Noe jeg passer på og bruker mye tid på. De gir meg ro i en ellers så stresset hverdag. Dette er det sikkert mange som kan nikke gjenkjennende til.

I hovedsak kommer bloggen min til og være på norsk, med mindre det er noen engelske bøker (som en god del av dem er) så kommer jeg ikke til og oversette diverse sitater og tekster fra dem, kun når det er egne meninger osv.

Vet ikke helt hvor aktiv bloggen kommer til og være i starten, men jeg håper jeg kan komme inn i en rutine, med de få bøkene jeg har hos meg nå. Også kommer det mere etterhvert, som vi kommer inn i det nye år. Der skal jeg nemlig som stolt og glad bok entusiast innrette mitt eget lille mini bibliotek med alle bøkene jeg eier. Og de vil alle sammen bli lagt inn her :) Selv om det nok kommer til og ta sin tid. Da jeg eier ikke en og ikke 2 men hvertfall minst 7 kasser med bøker (i ikke overdrevet forstand).

Så stay tunned. Så kommer det masse bok info underveis ;)

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar