mandag 29. november 2010

News: Updates

For og oppdatere litt :)
Takk for alle som har vært innom og kikka inntil videre, håper dere vil fortsette med det :)
Har nå oppe i menyen lagt inn noe som heter om bloggen, hvor dere kan lese om hvorfor jeg valgte og lage bloggen og hvorfor akkurat på norsk :)
Det står også en liten guide til hvordan min emne oppdeling på innleggene mine er :)

Bortsett fra dette vil jeg bare påpeke at det bare er 1 måned til jeg skal flytte nå :) Og jeg gleder meg kjempe masse. Men må innrømme jeg gleder meg aller mest til og få sitte og sortere alle bøkene mine og innrette det nye mini biblioteket mitt :)
Skal starte med og flytte opp til pappa. Og han har vært så snill og tømt halve stua borte ved ovnen :) Så det blir sikkert kjempe digg.. Håper på reoler fra topp til tå hele veien rundt også en god stol eller sofaen min :) Men skal nok få lagt inn bilder når det har blitt ordna :)
Gleder meg så mye som et lite barn til juleaften, selv om det bare er alle de gamle bøkene som skal på plass..

Men vekk fra de gamle bøkene og til de nye :) Snart kommer det updates på ny i bokhylla.. For har kommet til og gå litt amok med online shoppingen på www.play.com
og bestilt ikke mindre end 7 bøker inntil videre :) Så følg med videre for og finne ut av hva som kommer dumpene inn i postkassa de neste par dagene ;)

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar