søndag 26. desember 2010

Anmeldelse: Carries Dagbok av Candace Bushnell

Carries Dagbok
av Candace Bushnell




Lest: Desember 2010
Språk: Dansk

ISBN: 978-87-11-42371-4
351 sider

Kilde: Lånt denne av min søster. Det er den eneste boken hun noen sinde har lest :P


Kort om selve historien:
Man møter Carrie Bradshaw som teenager. Hovedpersonen kjent fra Sex in the City.
Dette er før hennes liv i den serien, nemlig teenage livet hennes. Hvor hun går på siste året på High School må det nesten være.
Her møter man de forskjellig hverdags emnene. Hennes forhold til søstrene, moren er død. Forhold til de unge på skolen og åssen det funker på skolen, med kliker osv. Noe de fleste kjenner igjen fra hverdagen.
Og ikke minst kjærlighets livet for en ung teenager og alle tankene om alt som skjer.
Alt i alt hverdagen til en teenage jente på fulleste trykk :P


Min mening:
Dette var en utrolig underholdende bok. Tror jeg leste hele greia på bare 2 dager.
Du hører tankene hennes om alt og det var noe jeg virkelig kunne kjenne meg selv igjen i. For ikke nok med hun tenkte over tingene men hun tenkte også alle de forskjellige mulighetene.. En ting som jeg "desverre" også gjør alt alt for ofte xD Så kunne virkelig sette meg inn i rollen der.

Gir boka 5 ut av 6 stjerner :)

Grunnen til den ikke får full pot er fordi jeg syntes den var for forudsigbar. Da jeg stort sett hele tiden kunne gjette meg til hva som skulle skje før det egentlig skjedde.
Men ellers en utrolig bra bok som kan anbefales, hvis man liker sånne bøker :)

Les også:
- Smakebit av Carries Dagbok
- Legg til på Goodreads
- Legg til på Bokelskere


Har du lest denne boka.? Hva syntes du? Link evt. til egen anmeldelse :) Så vi kan få flere synsvinkler på saken :D


~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar