lørdag 18. desember 2010

News: Updates

Det går jaggu meg litt treigt for tida..
Grunnen er at jeg er mit i mellom 2 land for tida. Driver og flytter fra Danmark til Norge.
Nå er halvdelen av tinga mine flyttet, så bor pt. i broren min sin leilighet til han kommer hjem igjen. Da skal jeg bo på hotellet jeg jobber på, fordi jeg skal jobbe i jula :)
Dette er grunnen til jeg ikke får oppdatert så mye.
Nummer 1.Først og fremst så er meste parten av bøkene mine pakket ned i kasser.
Nummer 2. Jeg har ikke internett når jeg er i Norge, det blir noe av det første jeg skal ut og kjøpe i januar, når jeg har flytta helt :)
Nummer 3: Jeg jobber en del. På jobb, pakking osv..
Og sist men ikke minst har jeg blitt tante for 3 dager siden :) Så ska bort og hilse på den lille nevøen min i morra. Han valgte jo selvfølgelig og entre verden dagen etter jeg reiste til Norge, så har desverre ikke sett ham enda.. Men i morra :)

Men ha tålmodighet der ute.. Det kommer ting innimellom :)
Har blandt annet anmeldelse av
Carries Dagbok
Storgårdsfolk 1
og Skammerens datter
på vei. Så fort jeg får skrevet dem :)

Utover det kan jeg fortelle jeg er i gang med og lese:
Skammerens Datter
De Utvalgte
Hulebjørnens Klan

Hva driver du og leser på i julen.? Og hva går du og stresser med for tida :) Annet en juleinnkjøp :P


~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar