søndag 26. desember 2010

Nye i bokhylla

På det siste har det kommet en del nye bøker :) YaY
Først og fremst fikk jeg 2 i julegave av mamma :) begge på dansk.









Pluss jeg har spandert litt bøker på meg selv :)
Da jeg var på visit i Norge kjøpte jeg den norske versjonen av Divine by Mistake av P.C Cast.
Forfatteren bak House of Night serien.. Og ganske rart men coveret er det samme som Poison Study av Maria V.Snyder. Så det kommer nok til og se merkelig ut i bokhylla, når jeg får kjøpt meg den serien også xD


Jeg har selvfølgelig også igjen igjen shoppa litt på Play.
Hvor jeg på det seneste har fått 2 bøker med posten :)


Hvis du vil lese mere om bøkene, kan du trykke på bildene. For og bli ført til bokas side på Goodread :)
Eller du kan sjekke ut:
- Nysgjerrig på Wings (engelske bloggen)
og ellers er det bare og følge med på når det kommer anmeldelser en gang i det nye året :)
+ at jeg har minst 3 bøker som gjerne snart skulle ankomme med posten :) Og skal nok ikke se bort fra jeg får brukt litt penger på januar utsalg :P
Har dere fått noen nye bøker.? Hva med i julegave.?
Fortell fortell :)
~Moonstar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar