torsdag 9. desember 2010

Nysgjerrig på: Velferd hos sauer


Helse og Velferd hos sau

Denne boka er skrevet av Synnøve Vatn, Lisbeth Hektoen og Ola Nafstad. Som dere kan se skiller den seg litt ut fra alle andre bøkene jeg har skrivd om inntil videre.. Men det er fordi jeg har en bred smak i bøker.
Jeg elsker dyr og ønsker meg denne boka.
Bladde litt i den da jeg var i Libris sist og det står utrolig mye bra i den. Alt man trenger og vite om sau.
Og etter som jeg drømmer om en gård og gjerne vil ha litt sauer, så er denne boka en must i samlinga mi :)
I sær fordi det er vanskelig og finne ordentlig bøker med god info i når det gjelder dyr. Mens denne virket ytterst profesjonell skrevet :) Etter hva jeg kunne se..

Dere kan lese mere om boka her

Og ellers så kommer jeg til og anmelde den, når den en gang kommer i samlinga mi :) Den står i hvertfall på ønskelista til jul.

Er det andre der ute som interesserer seg for dyr?
Kanskje ikke sau. Men hvilken dyr evt.? :)

~MoonStar~

2 kommentarer:

  1. Den er sikkert veldig interessant for de som liker sauer :D Selv er jeg oppvokst i grisebingen ;) Spesielt stas var det å være med som jordmor.

    SvarSlett
  2. Åhh.. Små griser er jo kjempe søte også da :)
    Jobbet med hester jeg. Er en helt speciel følelse når man er med til og ta imot de små følla når de skal ut i en ny verden :)

    Drømmen er jo litt og ha ein liten gård med litt av hvert :P Men krever nok litt penger først og en god jobb xD

    SvarSlett