søndag 30. januar 2011

Januar opdatering (videolog)



(Unnskyld hvis jeg plaprer litt for mye :P Og wauw.. så bleik jeg ser ut xD haha Bare rolig er ikke vampyr ;) )


De seks bøkene jeg leste i Januar:
By Midnight - Mia James
The book of Tomorrow - Cecelia Ahern (kommer snart)
Wings - Aprilynne Pike
Gifted 1 - Marilyn Kaye (kommer snart)
Evermore - Alyson Nöel (kommer snart)
Matched - Ally Condie


Fremtidige planer :)

Februar: Faery Rebels av R.J Anderson (3 bøker)
April: Twilight Sagaen av Stephenie Meyer (4 eller 5 bøker)
Juni: The Brotherhood of the Black Dagger av J.R Ward (8 bøker)
August: Harry Potter serien av J.K Rowling (7 bøker, kanskje 9, hvis jeg leser rumpeldunkboka og den lille om forskjellige dyr)
Oktober: The Dark Material av Phillip Pullman (3 bøker)
Desember: The Lord of the Rings trilogien av J.R.R Tolkien (3 bøker - 4 hvis jeg får tak i the Hobbit før den tida)


Ellers kan dere jo sjekke ut Giveawayen min på den engelske Fantasybloggen min :)


~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar