søndag 16. januar 2011

Smakebit: Dagbok av i morgen

Dagbok av i morgen av
Cecelia Ahern


(vet egentlig ikke hva den heter på norsk, eller om den finns på norsk. Noen som vet??)

Bli med på denne ukentlige utfordringen du også, har du en blogg og leser en bok så skriv en liten bloggpost med en smakebit fra boken du leser. Legg så igjen en link til din blogg i LinkyTools funksjonen nederst i denn bloggposten. Bli med for å få lesere til å hoppe fra blogg til blogg, leserne vil oppdage nye bøker og kanskje en ny blogg eller to :) Utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday.


"Det er løgn!"
"Tamara, hør på meg. Hun sa også, at faren og moren din hadde holdt det skjult for deg hele livet ditt, og at du derfor ikke måtte vite noe om det."


Oversatt fra dansk, fra boka Dagbog fra i morgen av Cecelia Ahern



Denne biten gjorde faktisk meg ekstra nysgjerrig.. Er i gang med boka nå. Men tror jeg får lest den ferdig veldig snart :D Ganske bra inntil videre.. Anmeldelse kommer nok i neste uke en gang ;)



Bli med på "En smakebit på søndag"du også da vel!
  • Åpne boken du leser i nå
  • Finn et par setninger som du kan dele med leserne av bloggen din(vær forsiktig, ikke del setninger som kan avsløre for mye da det kan ødelegge for de som ønsker å lese boken). Hvis du ikke har en egen blogg så kan du dele en smakebit fra boken du leser i kommentarfeltet under denne posten.

Hvis du har en liten smakebit du vil dele. Så gå inn på Ladybugs blogg. Og legg den til på LinkyToolen på bloggposten hennes :) Takk

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du deler, det var en spennende smakebit. Jeg lurer på hva de har skjult for henne. Har hørt så mye positivt om bøkene til Ahern men jeg har ikke lest noe av henne(ikke sett den berømmelige filmen P.S. I Love You heller).

    SvarSlett
  2. Ganske spennt jeg også.. Etter som jeg fant en smakebit som var lengere bak i boka en jeg har kommet til :P hehe

    Jeg har også hørt masse bra om denne forfatteren. Men må innrømme jeg heller ikke har lest noen av de andre eller sett filmen hehe
    Kjøpte mest boka pga. det flotte coveret og kule titelen xD

    SvarSlett