onsdag 9. mars 2011

Nysgjerrig på: Manga

Jeg har funnet noen manga bøker jeg tenker på og sjekke ut.
Da jeg liker og lese manga for og få tegne inspirasjon, så velger jeg som regel bøkene ut fra deres cover :P Må jeg innrømme.. Da det mye er tegnestilen jeg ser på. Men plot osv. må selvfølgelig også gjerne være bra :P Ellers går jeg jo død i lesninga.
Men disse vil jeg se nermere på:


Do you want to try!

Forfatter:Kyung Hee Cha
Tegner: Kyung Hee Cha
18 kapitler (inntil videre)

When the hot-tempered Han Hye Won accidentally insults the handsome jjang of Han Hwa Go, Sun Woo Bin decides to pay her a visit...with his entire motorcycle gang, ready to see some blood. So how does that lead up to a kiss and the infamous captain begging for a date? Do you want to try

Kommentar: Valgte egentlig denne basert på forsiden. Da jeg liker tegne måten. Så er spent på om historien også funker for meg :P

Les kapitlene her





Angel Beats! - Heaven´s Door

Forfatter: MAEDA Jun Key
Tegner: Yuriko Na-Ga ASAMI
5 kapitler (inntil videre)

In a world after death, angels fight for their fate and their future. Yuri, the leader of the Shinda Sekai Sensen, rebels against the god who destined her to have an unreasonable life. On the other hand, Tenshi, the chairperson of the student council for the world after death, battles against the SSS members. SSS members utilize armed weaponry to battle it out against the angels harnessing supernatural powers.

Kommentar: Ville finne noe med engler. Og coveret så jo ganske tøfft ut :P

Les kapitlene her



Princess Lover

Forfatter: Mura Midorigi
Tegner: Mura Midorigi
1 kapitel (inntil videre)

Teppei Arima is a second-year high school student who lost both of his parents in a traffic accident on their way home from a family trip. His grandfather, Isshin Arima, happens to wield the puppet strings in Japan’s vast economy and demands that Teppei becomes his successor as the head of the Arima Group. To prepare for his debut into high society, Teppei enrolls in an elite academy for the scions of the rich and powerful.

Kommentar: Søkte etter romance manga bok. Og dette coveret er ganske awesome. Elsker når de blander forskjellig tegne måter inn. Og her ser du forskjellig måter og tegne ansikter på. Så det var det som gjorde meg nysgjerrig, på hvordan den ser ut inni. Også er den jo bare på 1 kapitel. Så man har sjans for og følge med fra starten :P

Les kapitelet her


Dette var 3 tilfeldig manga bøker jeg falt over på nettet :) Og det kommer nok flere i fremtiden. Skal også ha skrevet om dem jeg har i forveien, snart :)

Har du forslag til noen manga bøker jeg bare ikke må gå glipp av. Eller noen billig sider man kan kjøpe osv. Så please del i kommentarene :D

Og til sist. Har dere lest noen av disse? Hva syntes du og hvis ikke. Ville du sjekke de ut?

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar