tirsdag 12. april 2011

Nysgjerrig på: morro titel og emne..

Var på shopping i dag og faldt over boka



Og tenkte Haha en egen bok om google. Så morro. :P Hva mon det står i den. Men why not.. Google blir jo brukt av alle hele tiden stort sett :P Så blei litt nysgjerrig på den så måtte sjekke den opp på nettet når jeg kom hjem.
Fant ut av den handler om Googles historie osv. Les mere på bokelskere, ved og trykke på bilde :)
Men jah.. så ut som morro bok, selv om jeg nok ikke akkurat kommer til og lese den :P

Men den fikk meg til og tenke. Fins det en bok om Google, må det finnes om Facebook også. Og se hva jeg fant :P


Disse to hørtes jo litt moro ut :P Men hmm.. nok heller ikke noen jeg kommer til og lese selv :P
Første boka er en læringsbok som kommer inn på lese og skrive oplæring.
Mens den andre boka kommer jeg kanskje til og lese en gang, da den høres litt morsommere ut. Den inneholder blant annet morsomme tekster fra Facebook generasjonen og det blir diskutert hvorfor så mange har trang til og blogge om alt i sitt privat liv :P


Har du hørt om noen av disse bøkene.. Eller falt over noen morsomme emne/titler ala. disse :)
Evt. har du lest dem og hva syntes du?

For og lese mere om de forskjellig kan du trykke på bilde så kommer du til bokas personlig side på bokelskere.no

~MoonStar~

1 kommentar: