fredag 27. mai 2011

News: Ny layout

Nytt midlertidig layout

Som dere ser har jeg nytt layout.. Veldig jentete xD hehe rosa og greier..
Fordi jeg er ikke en jentete jente.. Men jeg liker rosa. Okay.. Altid likt den fargen :P

Men tingen er den. Jeg blei lei av det bilde av masse bøker som var på bakgrunnen før. Det var bøker men ikke mine bøker. Bare falske bøker. Hvilket gjorde det upersonlig.

Så jeg vil ha et blogg layout som er mere meg og mere lyser min personlighet :D
Det er noe jeg syntes er viktig i en blogg. Og derfor blir dette min midlertidig layout.
Til jeg finner ut av hvordan det ellers skal settes sammen :)

Håper dere overlever min rosa periode :P hehe
Fortsett og følg med. For selvom siden er rosa. Er ikke anmeldelsene rosa, hvertfall ikke innholds messig :P

~MoonStar~

1 kommentar:

  1. Jeg synes den nye layouten var veldig fin, om den var jentete som du sier:)

    SvarSlett