onsdag 11. mai 2011

Nye i bokhylla

Fått en del bøker på det siste, som jeg ikke har fått visst dere. Ettersom jeg ikke har hatt overskudd og tid til og blogge helt så mye som jeg har ønsket.
Her er hvertfall noen av de jeg husker jeg ikke har fått visst dere.

Først noen manga bøker jeg kjøpte. Ettersom jeg likte den første boken av Rosario + Vampire. Kjøpte jeg like gjerne vol 2, 3, 4 og 5 også :) Nå som jeg var i gang :P


Er også abonnent på Harlequin så får to oversatte Paranormal bøker om måneden. Og denne måneden fikk jeg:



Pluss jeg skulle bare ende inn i bokhandelen og kikke en dag. Men Vupti så var det halvpris på mamutsalg bøkene. Som gjorde at jeg gjorde litt spontan kjøp. :)



Grunnen til jeg kjøpte disse 3 var at. Forleden fant jeg den Facebook boka tilfeldig på nettet og syntes den så ganske morro. Ikke egentlig min type bok, men måtte bare eie den. Får se om jeg liker den :P
Dystopia valgte jeg fordi den var ganske tynn, og det er godt og variere over i en tynn bok i blant. Pluss at jeg har blitt ganske stor dystopia fan på det siste. Og ønsker og lese mere nynorsk, hvilket denne virket til og være skrevet på :)
Guds venstre hånd har stått på ønskelisten min en stund :) Så ingen tvil om jeg skulle ha denne, når den nå var så billig :D


Bortsett fra disse, har jeg også fått masse nye bøker på ebooken min, som kommer på innlegg i morgen :)

Har du lest noen av disse bøkene??
Og hva har du fått av nye ting på det siste :)

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar