mandag 4. juli 2011

Mercy av Rebecca Lim

Mercy av Rebecca Lim

Fra Goodreads:
An electric combination of angels, mystery and romance, MERCY is the first book in a major new paranormal series.

There's something very wrong with me. I can't remember who I am or how old I am, or even how I got here. All I know is that when I wake up, I could be any one. It is always this way. There's nothing I can keep with me that will stay. It's made me adaptable. I must always re-establish ties. I must tread carefully or give myself away. I must survive.


Mercy doesn't realise it yet, but as she journeys into the darkest places of the human soul, she discovers that she is one of the celestial host exiled with fallen angel, Lucifer. Now she must atone for taking his side. To find her own way back to heaven, Mercy must help a series of humans in crisis and keep the unwary from getting caught up in the games that angels play. Ultimately she must choose between her immortal companion, Lucifer, and a human boy who risks everything for her love.



Min mening:

Jeg startet på denne boken, da jeg fikk den fra Netgalley. Desverre har jeg aldri lest den ferdig. Den høres kjempe spennende ut. Og var også spennende. Men var visst ikke tiden for meg. For midt inne i boken begynte jeg og måtte lese de samme tingene om og om igjen, da jeg ikke klarte og huske hva som skjedde. Jeg kunne simpelthen ikke sette meg inn i boken. Og dette ble derfor første boken jeg ikke har ferdig gjort, men valgte og oppgi.
Så for meg ble denne boken forvirrende, så måtte se mitt nederlag.
Pleier aldri oppgi så kommer sikkert til og ta den opp en gang. Men akkurat nå har jeg alt for mange andre bøker jeg mye heller vil bruke energien min på.
Fikk lest 193 av 288 sider.

Men har sett bra anmeldelser av den andre steder. Så boken passer nok perfekt til andre der ute. Bare ikke meg :)

Har du lest denne? Hva synter du? Eller har du tenkt deg og lese den???

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar