fredag 23. september 2011

Opdatering på utfordringer

Jeg så akkurat på alle de utfordringene jeg hadde satt for meg selv, i starten av året :)
Og jøjje meg så dårlig jeg er xD haha
Er jo lang langt i fra og klare de målene jeg hadde satt med selv.

Alt i alt ønsket jeg og lese 100 bøker i alt.
Så langt har jeg lest 44 :)
Hvilket er kjempe bra for meg, har aldri lest så mye før.. Men utrolig langt fra målet xD hehe Må jo lese resten av året hvis jeg skal klare og ta det igjen :P Ser det ut som

Goodreads satte jeg med målet og lese 50 Fantasy bøker.
Der har jeg klart inntil videre og lese 32.
Hvilket er kjempe bra. Men i følge goodreads er jeg 4 bøker bak :( For og kunne rekke det..
Men kanskje det går :P Står i hvertfall på :D

På diverse blogger har jeg tilmeldt meg noen utfordringer.

Off the bookshelf.
Sa jeg skulle lese 50 bøker som jeg eide i forveien.. Satte det deretter ned til 30. Men jøjje meg..
Har jo bare lest 5 :O Snakk om og være langt fra målet.. Det har blitt alt for mye bokshopping og nye bøker.. Det er det farlig med bokblogger, du finner hele tiden nye bøker du bare må ha :D
Men neste år får jeg klare denne utfordringen bedre.. For nå er bokhyllene ved og være godt fyldt opp.. hehe

Horror and Urban Fantasy.
Her skal jeg lese 24 bøker. Innen for Urban Fantasy.
Og så langt har jeg lest du vil ikke tro det.. Men 24 stk :D YaY me.. Har klart en utfordring.. hehe
Nok fordi det meste er innenfor Fantasy :P


Hvordan går det med deres utfordringer?? Går det som forventet?? :)
Eller helt bånn i bøtta som meg.. :D hehe

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar