torsdag 10. november 2011

Anmeldelse: Passion av Lauren Kate

Passion av Lauren Kate


Om Boka:
Dette er tredje boka i Fallen serien, som er skrevet av Lauren Kate.
Første boka het Fallen (2009) og andre boka Torment (2010)
Siste boka i serien skal hete Rapture og er forventet i Juni 2012.

420 sider
ISBN13: 9780385739160

Lest: August 2011
Språk: Engelsk

Bak på Boka: (Fra Goodreads)
Luce would die for Daniel.

And she has. Over and over again. Throughout time, Luce and Daniel have found each other, only to be painfully torn apart: Luce dead, Daniel left broken and alone. But perhaps it doesn’t need to be that way. . . .

Luce is certain that something—or someone—in a past life can help her in her present one. So she begins the most important journey of this lifetime . . . going back eternities to witness firsthand her romances with Daniel . . . and finally unlock the key to making their love last.

Cam and the legions of angels and Outcasts are desperate to catch Luce, but none are as frantic as Daniel. He chases Luce through their shared pasts, terrified of what might happen if she rewrites history.

Because their romance for the ages could go up in flames . . . forever.

Sweeping across centuries, PASSION is the third novel in the unforgettably epic FALLEN series.


Handlingen:

I den tredje boka i serien, fortsetter vi med og følge Lucy, på hennes ferd for og løse mysteriet.
Hva er historien bak det at hun og Daniel fortsetter og bli forelsket i hverandre, liv etter liv.
Og hvorfor må hun dø hver gang. Kan hun finne svaret og kan hun stoppe seg selv i og dø igjen.
Vil Lucy og Daniel få deres lykkelige slutning.

Min mening:
For og være helt ærlig var jeg ikke særlig begeistret for denne boka. Jeg mista oversikten. I gjennom boka var man i forskjellig årstall og reiste frem og tilbake, og jeg hadde vanskelig med og følge med. Samtidig som jeg ikke følte jeg fikk noen svar. For meg var det som om masse skjedde, men allikevel ingen ting. Det som fikk meg til og fortsette med og lese var at jeg ønsket man skulle få svar på nye ting, men det skjedde aldri :(
Likte heller ikke at det nesten bare var Lucy i denne boken, ikke så mye romanse som det var i de 2 andre bøkene.
Derfor valgte jeg og gi boka 3,5 ut av 6 stjerner

Dette fordi jeg liker selve historien i seg selv og jeg likte de tidligere bøkene. Og selvom denne boken var skuffende for meg, ser jeg fortsatt frem til og lese siste boken. Vil jo gjerne vite om de finner løsning på mysteriet :D


Sjekk også:
- Legg til eller les om på Goodreads
- Min anmeldelse av bok 1
- Min anmeldelse av bok 2
- Forfatterens hjemmeside
- Legg til på Bokelskere



Har du lest denne boka? Eller noen av de andre i serien?
Hva syntes du om dem?? Ser du frem til den siste boka?

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar