lørdag 10. mars 2012

Anmeldelse: Dyrene i Afrika av Thomas B. Allen

Dyrene i Afrika av Thomas B. Allen
Om Boka:
Dyrene i Afrika er en faglitterer bok om dyr, skrevet av Thomas B. Allen. Han er en eldre mann som har skrevet for bladet National Geographic og også utgitt mange andre bøker om diverse emner. Om dyr og historie osv..
Boken ble utgitt første gang i 1997. Mens den danske utgaven jeg har er fra 1999.
Desverre fant jeg ikke noe info omkring boken finnes på norsk. Så det vet jeg ikke noe om, men tror nok kanskje at den ikke gjør det.
Men om man interesserer seg for Afrikanske dyr, sånn som meg. Kan man jo sjekke ut den engelske utgaven. Vet ikke hvordan språket er i den. Men i den danske var det lett forståelig språk :)

Lest: Februar 2012
Språk: Dansk

Min Mening:
Ga denne boken 5 ut av 6 stjerner. For mere info omkring hva jeg likte osv. Se videoen :) 





Sjekk også: 
- Les om eller legg til på Goodreads
- Legg til på Bokelskere
- Forfatterens hjemmeside


1 kommentar:

  1. Spennende :) Og tusen takk for titten hos meg i dag. Skal ikke skryte på meg alt for mye sunnhet når det gjelder frokost - i går besto den av 3 store stykker brownieskake. Oops ;)

    SvarSlett