tirsdag 1. mai 2012

Lesebunken for Mai

Blogger og Pcén min vil ikke sammarbejde :( Så får ikke lagt inn bilde av coverne :( prøvd over 15 ganger nå. Så dere får nesten bare klikke på linkene og se. For de fleste er ganske flotte :) På sin egen måte :D  Men gir ikke opp. Så om jeg får det til, så kommer det bilder :) Akkuratt nå er jeg bare på kanten til og hive pcén ut av vindu..

I mai skal jeg ut og reise. Og setter derfor fokus på E-bøker jeg har satt på vent :D
Og gleder meg til endelig ta meg sammen og få lest noen av dem :) 

Får nok ikke lest så veldig mye, siden jeg nok har nok av andre ting og ta meg til.
Men lesebunken er stor.. *drømmer*

De bøkene som er øverst på lista er bøker jeg enten har fått for og anmelde.
Eller bøker hvor jeg har fulgt forfatteren på Twitter og blitt nysgjerrig :)
Og senere funnet billig på Amazon :) Kindle app er heilt utrolig bra app og ha :P

Til Anmeldelse 




også må jeg lese ferdig Vonnegut and Douglas Adams rewrite Brave New World and find The Future Perfect av Kirk Mustard, som er en ebok jeg har påbegynt for lenge siden, men aldri helt kommet videre end litt under halvveis. Så nå må jeg få meg tid til den :) 

Andre Ebøker 
Og her er lista uendelig lang. Men vil vise dere noen av de som står høyst på leselista akkurat nå. For får nok ikke lest halvdelen av det jeg vil engang xD 
   






Som dere ser er lista ikkje kort. Og den kunne fort blitt lengere.. Men får begrense lese lista. 
For får nok ikke lest alle disse engang. Om jeg i det hele tatt får lest noe :S 
Men dette er alle Ebøker jeg vil fryktelig gjerne få lest snart :D

Har du lest noen av dem? Og hva syntes du?? 
Eller planer om og lese noen av dem?

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar