torsdag 3. mai 2012

Blog Tour: See av Jamie Magee (+Giveaway)


Jeg har fått gleden av og bli med på Blog touren av Jamie Magees nye serie See. 
Og anmeldelsen min kommer på den engelske bloggen min ~MoonStar´s FantasyWorld~ 
9 mai :) Da kan dere lese anmeldelsen min og bli med i giveawayen :) 
Så sørg for og stikke forbi bloggen min den dagen :) 
Desverre (eller Wuhuuu) er jeg på tur, derfor forteller jeg dere det nå, så dere ikke går glipp av det. For dette er en utrolig flink forfatter, om du spørr meg :D



Jamie vil gi vekk: 
1 ebok av See (på hvert stopp) 
1 signert papirformat av See 
1 signert papirformat av Insight (debut boka hennes) 
bokmerker 
gitar plekter 
25$ Amazon gavekort




Mens dere venter, kan dere jo også sjekke ut de andre stoppene på turen. Men ikke glem og kikke forbi ~MoonStar´s FantasyWorld~ 9 mai :) For og lese anmeldelsen min. Og for og tilmelde deg giveawayen.

Other Blog Tour stops:
2th May -  Sassy Book Lovers 
3th May - Jamie Magee´s Blog 
5th May - The Reading Geek
6th May - Page Flipperz
7th May - Taking it one book at a time 
10th May - Better read than dead
11th May - Book reader addicts 
12th May - Paranormal Reads
13th May - Judge not by the Covers
14th May - The Shadowed Realms
15th May - YAholic
16th May - Book reader addicts (character interview)
17th May - YAholic (Interview)

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar