fredag 8. juni 2012

Tilbake fra Afrika

Hei Folkens..
Håper alle har hat det kjempe bra.. For det har jeg uten tvil :D
1 månte i Afrika, føltes som bare en uke. Og savner det kjempe masse allerede.
Så håper og kunne reise tilbake en gang, kanskje neste år :P


Men på tross av en awesome tid i Afrika er det overveldende og komme hjem.
For wauw.. du går glipp av mye i bloggverdenen når du er vekk 1 månte.
Kommer nok til og komme tilbake for fulgt snart, men må ta baby steps.
Etter 1 månte uten nett, er data ganske- ja for og si det sånn, etter 5 min, er eg sliten :O hehe
Hadde aldri skjedd før hehe


Noe av det dere har i vente i nærmeste fremtid :)
- Nye i Bokhylla Afrika edition
- Generelt nye i bokhylla (fra før og etter turen)
- Hva jeg har lest i Mai
- Hva jeg regner med og lese i sommer
- Read-a-thon Les for en god sak (må bare få alle planlegging på plass)
Og selvfølgelig masse anmeldelser og tips.



Og nå til litt Afrika mood. Her er litt bilder fra turen:













I Afrika har jeg:
- Fanga bøfler
- Klappet voksen løve, da vi skulle sette sender halsbånd på (så den var bedøva)
- Klappet elefant, surikat, slanger, ugle, øgler, løveunge, cheetah osv..
- Zip-linet over vannfall
- vært på ridetur i national parken
- vært på flere safari turer (Game Drives) så sett masse fantastiske dyr
- og blitt kjent med mange utrolig folk og lært mye om kulturen deres

Kan virkelig anbefale og reise som frivillig ut i verden :) Og vil uten tvil gjøre det igjen :P

~MoonStar~

10 kommentarer:

  1. Åh du er heldig:) Alltid drømt om å reise dit:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har vært min største drøm, så lenge jeg kan huske :) Så var helt magisk :)
      Du burde reise ;)

      Slett
  2. Afrika er fantastisk! Hvor var du? Min definitive favoritt er Botswana med Namibia som en god nr. 2 :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Afrika er helt magisk :) Skal definitivt tilbake. Gjerne dit jeg var, men også andre steder.
      Var Sør Afrika, nermere bestemt Addo Elephant Park, i nerheten av Port Elizabeth.

      Slett
  3. Oioi!!! Dette så helt fantastisk spennende og gøy ut :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var det også :) Kan anbefales :)

      Slett
  4. ah, høres utrolig spennendes ut! Kunne godt tenkt meg å reist til Afrika!

    SvarSlett
  5. Høres helt fantastisk ut. :D

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder og en flott oppsummering, Line! Det høres ut som en fantastisk tur :) Godt å ha deg tilbake igjen i bloggsfæren!

    SvarSlett
  7. Ser ut som en fantastisk reise :) Fine bilder.

    SvarSlett