søndag 1. juli 2012

Oppdatering om livet på/til Moonstar´s bokverden

Heisann :)

Håper alle har det kjempe bra og nyter sommeren og får lest masse :)

Jeg lever fortsatt og sitter med masse tanker i hode omkring forandringer..
Tenkte bloggen her skal få en make-over. Og skal få en av mine fantastiske medblogger Naj, til og lage et nytt utseende til bloggen. For vil det skal bli perfekt :) Og passe til den jeg er..

Denne leser eg eARC av på Galaxyen min :) Er ca. halvveis. 
Denne begynte jeg på i dag. Fikk leseeksemplar av forlaget :)

I Fremtiden
- Vil jeg lage Facebook side
- Les for en god sak lesemarathon
- Nytt layout
- Oppdatere feltene i menyen min :)

Bloggposter på vei
- Oppsumering av Juni
- Bøker jeg vil lese i Juli
- Nye bøker videoblogg
- Diverse anmeldelser, noen som video

Privat
I mitt private liv skjer det mye :) Det er sommer og jeg jobber mye ekstra.. + at jeg har blitt mere social etter Afrika turen min :P hehe
Familie kommer på besøk. Dvs. kjæresten kommer hjem, etter at vi ikke har sett hverandre på 2 månter.
Lillebroren min er på sommerferie. Og om omkring 2 uker kommer søstra mi med sin lille familie på besøk :)
Så det er nok som skjer.
+ jeg er i gang med og finne ut av om jeg kanskje skal skaffe meg bikkje :)
for savner den gamle hunden min :(

Den gamle hunden min <3 Angrer på at eg måtte selge ho.. Ho er savna <3 

Den lille pusen min <3 Da han var litt mindre :) Nå er lille tassen over 5 år :O Tida går så fort..

Litt om det som skjer i livet mitt :) 
Håper dere vil fortsette og følge meg selvom det til tider går litt treigt :P 

Klem ~MoonStar~



2 kommentarer:

  1. Drive å pusle med design er morsomt det:) Håper du får en super juli mnd:)
    SV;SVAR TIL: Fikk etterhvert lest en del, starten av måneden gikk saaaaktig. Håper du får en fin juli(lesemåned).

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se ditt nye designe!:) Ønsker deg en flott lesemåned!:)

    SvarSlett